Lad ikke din Business Cards ende i papirkurven

Visitkort er så vidunderligt kreative lille marketing produkter. De fleste af dem, desværre, ender i den nærmeste skraldespanden. Ingen ønsker at blive bombarderet med en stor salgstale. Hvis du møder nogen og inden for to minutter du fremme din egen virksomhed eller strækker ud at visitkort, vil dit kort mere end sandsynligt ender i papirkurven.
Faktum er, folk gør forretninger med folk, at de føler sig trygge med og med hvem de føler at de kan stole pÃ¥. Start ved at gøre den anden person du taler med føle sig vigtig ved at stille spørgsmÃ¥l om dem. Hvis du taler til en virksomhedsejer, bede dem om deres visitkort (de kan svare senere ved at bede om jeres) og gøre dem føle sig vigtig ved at vise sande, ægte interesse i deres tjeneste eller et produkt. Hvis de spørger dig om din virksomhed, i stedet for at sige “Jeg er en børsmægler”, kan man sige, i stedet, “Jeg hjælper folk skabe finansiel succes”. Dette vil efterlade en langt mere positiv og tiltalende indtryk af, hvad du gør. SÃ¥, endnu en gang direkte emne tilbage til dem. De vil huske den gode følelse, de havde med dig.
Næste, tage deres visitkort og skrive en nice tak note at lade dem vide, at du nød møde dem. Et fortrykt kort med dit billede og business navn er en god påmindelse om, hvem du er. Igen, ikke gøre en salgstale. Personliggøre din kuvert med en stor stempel og håndskreven skrift. Alle denne ekstra indsats skaber ægte netværk, som er langt mere rentabelt end kaste tusindvis af visitkort i papirkurven.
Din virksomhedsnavn– og kort vil mere end sandsynligt ophold i denne virksomhedsejer skrivebord eller fil. Næste gang de søger at bestemt produkt eller service, du tilbyder, har du en god chance for at fÃ¥ deres virksomhed.
Hvis den pågældende person allerede bruger et andet selskab for typen produkt eller service, du tilbyder, kan gode networking vaner stadig være meget gavnligt for dig. Det er sandt, at mange mennesker ofte allerede er loyale over for et andet selskab for de produkter eller tjenester, du tilbyder simpelthen fordi de er en ven, relativ, eller skylder forpligtelser til dem. Gode netværk vaner har langt større værdi for dig, fordi selv om de er ofte loyale over for et andet selskab de vil normalt føler sig meget trygge henvise dig til en anden de, der søger dit produkt eller din tjeneste.
Besøg din lokale bibliotek for nogle flere gode tips og idéer til succesfuld networking og reklame. En af de bedste salg bøger tilgængelige pÃ¥ dit lokale bibliotek er “Endless Referrals” af Bob Burg, der viser, hvordan ægte netværk bør ske og mange store begreber af vellykket markedsføring din virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *